CALL 0758 731 151 TO MAKE A RESERVATIONFA O REZERVARE ACUM

Carte de oaspeti

(18) Comments

1. Am apelat de 2 ori pana acum la serviciile acestei pensiuni. Totul a fost la superlativ, curatenie, liniste, bun simt si mai ales utilitate. o recomand calduros tuturor celor in tranzit sau care trebuie sa ramana mai mult in Bacau. In ce ma priveste, aceasta locatie va ramane cu siguranta, casa mea din Bacau.

2. George este o persoana foarte amabila si pensiunea sa este confortabila, curata si linistita. George vorbeste fluent franceza si engleza, iar acest lucru ar trebui mentionat in cadrul site-ului.
    Eu nu pot decat sa recomand aceasta pensiune unde te simti in siguranta. George este foarte cinstit, iar preturile sunt rezonabile si fara surprize neplacute.
    Nu a fost o problema faptul ca am ajuns la miezul noptii, el ne-a intampinat zambitor la acea ora tarzie in noapte.
    Iti doresc multi clienti prietenosi pentru un pensiunea ta minunata.
    M. EMIN

3. Am stat de doua ori pana acum la aceasta pensiune. Proprietarul m-a primit cu ospitalitate. Camerele sunt curate, dotate cu televizor, aer conditionat, uscator de par. Caldura si apa calda nu au lipsit. Raportul calitate/pret este foarte ok. O locatie foarte buna daca sunteti in tranzit.

4. Am stat cateva zile la pensiunea Corola si am ramas placut impresionata de atmosfera calda pe care o poti intalni aici datorita gazdelor minunate si a camerelor frumos mobilate. Pensiunea este foarte cocheta, confortabila si foarte aproape de gara (cateva minute de mers pe jos) ceea ce este ideal pentru cine nu cunoaste orasul. De mentionat si ca supermarketul este foarte aproape. Recomand cu caldura aceasta pensiune si multumesc gazdelor pentru amabila lor gazduire.

5. Surpriza placuta pe care mi-a oferit-o aceasta locatie va persista multa vreme de acuma incolo. Am petrecut 3 nopti deosebite cu sotia la vila lui George: liniste, curatenie si comfort. Nu mai mentionez clatitele lui G, care iti fac dimineata dulce. Multumim pentru ospitalitate si promitem ca atunci cand vom reveni pe aceste locuri sa ne bucuram din nou de vila Corola. Toate cele bune!

6. Am stat la Pensiunea Corola in timpul Conferintei Smart2013. Vila noua si cu bun gust, conditii de 4 stele, gazde minunate, carora le multumesc pe aceasta cale. Mic dejun copios. Lidl in fata vilei. La cat mai multi oaspeti!

7. Vila Corola is a very nice small hotel in Bacau. George, the owner of the hotel is a very nice person and has tried his very best to provide us with a good experience in Bacau. We had never met a hotel owner as good as George. The hotel is very clean and comfortable. Do not hesistate to try Vila Corola in front of Lidl Supermarket if you come to Bacau. We really love it!!

p/s Thanks soooooo much GEORGE for accompanying us to the train station at 2.15am in the morning!! How could you find any other hotel owners that would do that for you??

8. Surpriza placuta, a fost chiar din momentul in care am vazut cladirea noua, cu iz aristocratic si mai apoi interiorul dotat cu eleganta ce o confera mobila din lemn masiv.D-nul Geo administratorul pensiunii este un “OM” in adevaratul sens al cuvantului.Am avut de rezolvat o problema ce nu suporta amanare, la una din institutiile publice din oras. Am cerut doar sa-mi spuna locatia dar el a venit personal cu mine si am rezolvat problema in cel mai scurt timp posibil.Natura serviciului meu ma tine mereu pe drumuri si am ocazia sa stau in multe locatii hoteliere si de aceea pot sa spun ca aceasta este una dintre cele mai bune si o recomand cu caldura si celor care sunt in interes de afaceri cat si celor care vor sa petreaca cateva zile frumoase in interes personal.

9. Suntem un cuplu de tineri proaspat casatoriti care ne-am cazat de 2 ori la Vila Corola pe o perioada totala de timp de circa o luna.
    Prima data eram in cautarea unui hotel linistit, curat si la un pret acceptabil. Imediat am realizat ca am gasit mult mai mult decat ne-am fi putut imagina vreodata: proprietarii sunt intruchiparea ospitalitatii romanesti, persoane minunate si disponibile sa te ajute cu orice problema. De asemenea pensiunea este noua, frumos amenajata, camerele sunt elegante, curate si confortabile, au aer conditionat, mini frigider, televizor, internet (wi-fi) si uscator de par, totul la un pret onest si fara surprize neplacute.
    Pensiunea se gaseste aproape de gara din Bacau, supermaketul este peste drum, iar in centrul orasului se poate ajunge in doar cateva minute cu autobuzul sau masina, de asemenea nu este o problema gasirea unei parcari in apropiere.
    Inutil sa va spunem ca am revenit cu drag in aceasta atmosfera linistita care ne-a facut sa ne simtim in largul nostru. Domnul Geo nu a incetat sa ne surprinda in fiecare zi: pregatindu-ne clatite calde cu miere pentru micul dejun, oferindu-ne ciocolata sau servindu-ne cirese culese chiar de el. Acestea si multe alte momente frumoase ne amintesc cu drag de timpul petrecut in Bacau la vila Corola.
    Fie ca e vorba de o noapte sau de o luna, cine e in cautarea unei pensiuni linistite si primitoare va gasi in Vila Corola locul ideal.
    Va multumim din inima domnule Geo pentru ospitalitatea dumneavoastra si va dorim sa va fie pensiunea mereu plina de oaspeti.

10. Am ales Corola din intamplare ca un stop in drumul nostru spre nordul tarii si ca un popas aproape de Parcul de Aventura Magura pentru distractia de dinainte de continuarea drumului.

Am fost extrem de multumiti amandoi de conditii. A fost liniste totala si am avut access usor la magazine si gara. Conditiile in vila au fost cu mult ridicate la ce am gasit in alte parti, de la mobila de care inca am ramas cu gandul ca intr-o zii sa avem ceva similar, la baia si aerul conditionat carora micile detalii le faceau mai primitoare decat acasa.

11. Felicitari pentru locatie, domnule Geo, ati facut o investitie deosebita! Ne-a impresionat tot ce am gasit aici, de la holul receptiei pana la dotarile si comfortul camerei. Dupa cum am spus la plecare, nu puteam face o alegere mai buna. Ne-ar fi placut sa stam mai mult, insa cu siguranta vom reveni. Ne-am bucurat din plin de conditiile pe care le oferiti, iar raportul calitate-pret intrece tot ce am vazut pana acum in Bacau.

Va multumim pentru ospitalitate si tratatie, va dorim numai bine si oaspeti pe masura calitatii dvs!

12. Мы молодожены, Нина и Ромео останавливались в Вилле Corola – 2 раза в общей сложности около месяца.

В первый раз мы искали тихий отель, чистый и по доступной цене. Найдя его мы сразу же поняли, что нашли гораздо больше, чем мы могли себе представить, так как владельцы воплощение румынского гостеприимства, замечательные люди которые всегда рады помочь в любой ситуации.

Также хотелось бы отметить, что отель новый, красивый дизайн, номера сдержанны и элегантны, чистые и удобные. В номере есть кондиционер, мини-бар, телевизор, интернет, фен, все включено в стоимость, которая очень приемлемая. В отеле у нас все прошло безупречно и без неприятных сюрпризов.

По расположению гостиница находится недалеко от железнодорожного вокзала Бакэу, через дорогу есть супермаркет и до центра города можно добраться всего за несколько минут на автобусе или автомобиле, также нет проблем с парковкой автомобиля.

Само собой разумеется, мы вернулись с огромным удовольствием в эту спокойную обстановку, уже во второй раз, где мы себя чувствовали как дома.

Господин Жео, хозяин гостиницы никогда не переставал нас удивлять, каждый день чем-то новым.
    К примеру на завтрак мог приготовить нам горячие блины с медом, угощал нас шоколадом а также вишней собранной собственными руками. Эти и многие другие моменты мы нежно вспоминаем о нашем пребывании в Бакэу.

Будь то на одну ночь или на один месяц, человек который находится в поисках тихой и уютной гостиницы найдет для себя в Вилле Corola – идеальное место.

Благодарим Вас от всей души за ваше гостеприимство господин Жео. С наилучшими пожеланиями для Вас, пусть ваш отель будет всегда полон гостей.

13. Dat fiind faptul ca am fost nevoita sa ajung la Bacau pentru prima data, in interes de serviciu, am avut oarecare emotii cu privire la gasirea unui hotel care, sa corespunda criteriilor menite sa-mi confere o stare de bine si confort, astfel ca, decizia de a ma caza la Vila Corola a fost una dintre cele mai inspirate.

Am fost placut surprinsa de curatenia exemplara din interiorul vilei si al camerei oferite, dar si de primirea calduroasa a gazdei in pofida orei destul de inaintate.

O sa imi amintesc cu placere decorul camerei, ce denota extrem de mult bun gust, iar conditiile de cazare, desi sederea mea a fost destul de scurta, sunt lipsite de orice critica.

Daca ar fi sa acord o nota Vilei Corola, aceasta este 10+ si o merita din plin.

Felicitari domnule Branzei pentru investitia in acest proiect si va multumesc pentru amabilitatea aratata!

14. Vila foarte curata si cocheta, totul este nou si de bun gust! Domnul Geo este o gazda perfecta! Micul dejun este copios, nu se poate servi toul orcat de gurmand ai fi! Raportul pret/calitate excelent! Multumesc pentru gazduire, am sa revin oricand cu placere! Mult succes!

15. Cazati-va aici si nu veti regreta ! Locatie perfecta, aproape de gara, parcare gratuita,camere curate,cu baie,conexiune de internet de mare viteza,TV,aer conditionat,uscator de par si mini frigider.
    Managerul pensiunii este prietenos si de incredere, facand tot posibilul astfel incat sa te simti cat mai confortabil.
    Hai sa-i ajutam si cu un Like sau Share pe Facebook:https://m.facebook.com/PensiuneaCorolaBacau 😉

16. Am avut nevoie de cazare in Bacau si, cautand pe internet, am gasit Vila Corola. Nu am stiut nimic de aceasta locatie, dar fotografiile postate aratau bine. Si in realitate locatia este curata si linistita. Camerele sunt suficient de mari, curate si ingrijite. Sunt dotate cu televizor, internet si uscator de par. Dar cel mai important ingredient este bunavointa si caldura d-nului Geo.
    Recomand Vila Corola pentru tot ce ofera ea. Sigur voi reveni.